Oon tehny listan hyvistä ja huonoista vuoden tapahtumista ja sekä uuedn vuoden lupauksistani:)

vuoden 2007 valikoidut palat:

hyvät:

  1. Olen tullut muotitietoisemmaksi
  2. En ole enään niin ujo kuin v. 2006
  3. Olen saanut uuden sydän ystävän :)) (ja hyvän semmoisen)
  4. Olen oppinut hillitsemään vihaani (osaan olla aika agressiivinen)
  5. Olen oppinut ratsastamaan :))))))
  6. 0.o Olen oppinut tekemään erillaisia hymiöitä XD
  7. Olen parantanut arvosanojani (liikunnasta olen ylpeä) 

huonot:

  1. Olen yhä laiska
  2. Napostelen yhä karkkia ja muutakin epäterveellistä (heh)
  3. Nolostun yhä helposti
  4. En vielläkään ole säästänyt
  5. käyn ulkona liian vähän

Uuden vuoden lupaukseni:

  1. En ole liian ankara itselleni
  2. Käyn useammin ulkona
  3. Liikun enemmän
  4. En napostele
  5. SÄÄSTÄN